Zamówienia

Formularz zamówień

Jeżeli chcesz wysłać do nas część do naprawy lub regeneracji – prosimy o wypełnienie formularza.

Nie prowadzimy bazy Naszych klientów, a portale społecznościowe służą tylko do komunikacji. Często posługujecie się różnymi pseudonimami, co uniemożliwia nam identyfikację paczki.

REGULAMIN WYSYŁEK

👉 Zapakuj bezpiecznie paczkę ( NIE używaj styropianu, gąbek, szmat, materiałów sypkich etc.)
 
👉 Nie odpowiadamy za sposób zapakowania paczki oraz transport do Lobo Moto S.C
👉 W trakcie naprawy dokonujemy ewentualnej korekty wstępnej wyceny i informujemy Cię o zmianach.
👉 Ceny usług są cenami netto. Wystawiamy paragon/fakturę VAT.
👉 Serwis Lobo Moto S.C nie udziela gwarancji na naprawy, wykonane na bazie części, dostarczonych przez Klienta
👉 Serwis Lobo Moto S.C nie udziela gwarancji na nowe części. Wyjątkiem jest gwarancja producenta. Części, które są objęte gwarancją są przesłane do producenta w celu przeprowadzenia ekspertyzy technicznej. Jeśli roszczenia gwarancyjne Klienta zostało uznane, wadliwa część staje się własnością producenta, natomiast jeśli reklamacja została odrzucona, naprawa obejmująca wymianę wadliwej części następuje na koszt Klienta.
 
Dostajemy bardzo dużo nieopisanych przesyłek, bez numeru telefonu i wtedy pozostaje nam tylko rozłożyć ręce i czekać na kontakt 🤷‍♂️ Umieść w paczce swoje dane kontaktowe oraz zakres prac.
Po 30 dniach od otrzymania takiej przesyłki i braku kontaktu – zostaje ona zutylizowana