Jesteśmy czynni: Poniedziałek - Piątek w godzinach 9 - 17
Regulamin wysyłek Zapakuj bezpiecznie paczkę ( NIE używaj styropianu, szmat, materiałów sypkich etc.) Nie odpowiadamy za sposób zapakowania paczki oraz transport do Lobo Moto S.C W trakcie naprawy dokonujemy ewentualnej korekty wstępnej wyceny i informujemy Cię o zmianach. Ceny usług są cenami netto. Wystawiamy paragon/fakturę VAT. Serwis Lobo Moto S.C nie udziela gwarancji na naprawy, wykonane na bazie części, dostarczonych przez Klienta. Serwis Lobo Moto S.C nie udziela gwarancji na nowe i używane części.
Wyjątkiem jest gwarancja producenta. Części, które są objęte gwarancją
są przesłane do producenta w celu przeprowadzenia ekspertyzy
technicznej. Jeśli roszczenia gwarancyjne Klienta zostało uznane,
wadliwa część staje się własnością producenta, natomiast jeśli
reklamacja została odrzucona, naprawa obejmująca wymianę wadliwej części
następuje na koszt Klienta.
Dostajemy dużo nieopisanych przesyłek ( bez numeru telefonu, bez
danych nadawcy ) W takim przypadku pozostaje nam tylko rozłożyć ręce i
czekać na kontakt Poniżej umieszczamy formularz, który uzupełnij przed wysyłką. Wrzuć go do paczki, a my już się zajmiemy resztą.